W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies

Akceptuje ciasteczka

 

ANNA SROKA-HRYŃ Z ZESPOŁEM

 

ANNA SROKA-HRYŃ - wokal

URSZULA BORKOWSKA - fortepian

MARCIN ŚWIDERSKI - saksofon

MATEUSZ DOBOSZ - kontrabas

SZYMON LINETTE - perkusja

   

Anna Sroka-Hryń - absolwentka Wydziału Aktorskiego Akademii Teatralnej w Warszawie (2000). Współzałożycielka Studia Teatralnego „Koło”. Zagrała m.in. w spektaklach Igora Gorzkowskiego: „Rosyjski dramat”, „Strona zakwitających dziewcząt”, „Miłość do trzech pomarańczy”, „Absolutnie off show”, „Taksówka”, „Starucha” wg tekstów Daniła Charmsa,’’Księżycowy chłopiec” Raymond Queneau. Koncertuje z własnymi recitalami, m.in. z recitalem piosenek Edith Piaf, Ewy Demarczyk,Agnieszki Osieckiej, Billie Holiday z towarzyszeniem wybitego kompozytora i pianisty Włodzimierza Nahornego, wykonuje także recital piosenek międzywojennych „Vintage”. Występowała na wielu scenach stołecznych, m.in. Teatr Komedia („Kopciuszek”), Teatr Polonia („Kobieta z widokiem na taras”), Teatr Montownia („Peer Gynt”, „Lovv”), Teatr Studio („Jedną ręką”), Teatr Ochoty („Starucha”, „Fale”), Teatr Soho oraz na terenie całego kraju m.in. Teatr im. Wandy Siemaszkowej w Rzeszowie („Piaf”, „Kształt rzeczy”, „George & Ira Gershwin”), Teatr Rozrywki w Chorzowie („Odjazd”, „West Side Story”, „Rent”, „Lady Day at Emerson's Bar and Grill”, „Przygody fryzjera damskiego”).

Za kreację aktorską w spektaklu „Taksówka” otrzymała w 2006 roku nagrodę im. Jana Świderskiego Sekcji Teatrów Dramatycznych Związku Artystów Scen Polskich w XII Ogólnopolskim Konkursie na Wystawienie Polskiej Sztuki Współczesnej. Laureatka Nagrody Artystycznej „Złota Maska” Marszałka Województwa Śląskiego Janusza Moszyńskiego w kategorii rola wokalno-aktorska za rolę Maureen Johnson w spektaklu „Rent” Jonathana Larsona w reż. Ingmara Villqista (2006) oraz Teatralnej Nagrody Muzycznej im. Jana Kiepury w kategorii Najlepsza Śpiewaczka za rolę Edith Piaf w spektaklu „Edith i Marlen” reż. Marta Mészáros, Mazowiecki Teatr Muzyczny (2013).

Laureatka VI edycji konkursu „Pamiętajmy o Osieckiej”, finalistka PPA we Wrocławiu (2003). Inne nagrody: 2003 – I nagroda dziennikarzy Wybrzeża w VI edycji konkursu Pamiętajmy o Osieckiej, III nagroda w finale warszawskim; 2006 – nagroda im. Janiny Nowickiej-Prokuratorskiej i Stanisława Prokuratorskiego „za twórcze osiągnięcia i postawę umacniającą etos artysty” przyznana przez ówczesnego Rektora Akademii Teatralnej, profesora Lecha Śliwonika. Ma w dorobku kilkadziesiąt ról dubbingowych, serialowych i filmowych.

Związana z Teatrem Muzycznym Roma- „Proces” (reż. Jakub Szydłowski), „Całujcie mnie wszyscy w odbiornik” ,„Tuwim dla dorosłych” (reż. Jerzy Satanowski), „Alicja w krainie czarów”(reż. C.Domagała) na Novej Scenie TM ROMA, zaś w spektaklu „Mamma Mia” wcieliła się w rolę Donny Sheridan. W Teatrze 6 Piętro brała udział w spektaklu „Młynarski obowiązkowo”(reż.Jacek Bończyk). W Teatrze Ochoty -„Triatlon”- Rocznica w reż. Anny Wieczur-Bluszcz.W 2013 roku obroniła tytuł doktora sztuki na Akademii Teatralnej w Warszawie, gdzie od kilku lat jest jej wykładowcą.

 

URSZULA BORKOWSKA - fortepian

 

Urszula Borkowska - kompozytor, aranżer i pianistka. Absolwentka Uniwersytetu Muzycznego im. F. Chopina w Warszawie. Wykładowca przedmiotu "Improwizacja fortepianowa" w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych II st. nr 1 w Warszawie, pracuje również jako wykładowca w warszawskiej Akademii Teatralnej. W latach 2008-2011 była kierownikiem muzycznym Teatru Polskiego w Warszawie. Wielokrotnie brała udział jako aranżer i pianistka w konkursach, festiwalach i przeglądach piosenki (m.in. z Katarzyną Dąbrowską, Katarzyną Walczak, Moniką Dryl i Marcinem Przybylskim, którzy zdobywali na nich najwyższe nagrody).

Współrealizowała recitale m. in. Krystyny Tkacz, Anny Sroki, Anny Dereszowskiej, Grażyny Barszczewskiej, recitale kwartetów wokalnych BACH, Voiceband i Monday Girls, przedstawienia muzyczne (m.in. "Smutne miasteczko" reż. Andrzej Strzelecki, "Wieczór piosenek Brassensa" w Teatrze Polskim, "Do Amsterdamu - wieczór piosenek J. Brela", "Matematyka miłości" - monodram M. Zajączkowskiej,  "Pinokio" w Teatrze Polskim) oraz projekty instrumentalne - aranżacje - m. in. dla Kayah, Anity Lipnickiej, R. Lacatosa & Tangaty, Warszawskiego Kwintetu Akordeonowego, Jazz City Choir, kameralistów drezdeńskich i wielu innych zespołów kameralnych i orkiestrowych.

Współpracowała także ze śpiewaczkami operowymi (aranżacje i fortepian), m. in. z M. Pańko czy Susanna Moncajo. Pisze muzykę do sztuk teatralnych (m. in. "Romeo i Julia", "Skazani na Shawshank" "Zatrudnimy starego klowna", "Dochodzenie", "Bajki robotów", "Miłość do trzech pomarańczy", "Nowy Don Kichot" - kompozycja i aranżacja). Koncertuje w Polsce i za granica (USA, Australia ,Rosja, Argentyna, Niemcy, Litwa  i inne). Jest współzałożycielką, kompozytorem oraz aranżerem zespołów Machina del Tango i Warsaw Tango Group.

Spektakl Teatru Polskiego "Wszędzie jest wyspa Tu" do poezji Wisławy Szymborskiej w reż. Magdaleny Smalary, do którego napisała muzykę cieszył się ogromną popularnością.

W 2016 roku przygotowała muzycznie spektakl Cabaret w reż. Eweliny Pietrowiak w Teatrze Dramatycznym a w 2017 roku napisała muzykę do spektaklu Opowieść zimowa w reż. Marcina Hycnara w Teatrze Narodowym. W tym samym roku przygotowała premierę swojej autorskiej płyty Warszawskie Tango Elektryczne z Katarzyną Dąbrowską jako wokalistką, wydanej przez Agencję Muzyczną Polskiego Radia oraz premierę broadwayowskiego musicalu Kinky Boots w Teatrze Dramatycznym w reż. Eweliny Pietrowiak. Szerokim echem odbił się koncert z okazji 50 rocznicy wydarzeń marcowych ’68 na Uniwersytecie Warszawskim w 2018 roku, który zaowocował dalszą współpracą z uczelnią.

 

MARCIN ŚWIDERSKI - saksofon

 

Marcin Świderski - saksofonista, kompozytor, aranżer, multiinstrumentalista. Porusza się w rejonach muzyki klasycznej i współczesnej i jazzu. Jego twórczość to jedyny w swoim rodzaju strumień muzyki z różnych stron świata, tworzących fuzję kultur, języków, technik wokalnych. W swojej muzyce łączy niemożliwe z możliwym, historie ze współczesnością, elektroniczne brzmienia z akustycznymi.

Współpracuje z orkiestrami symfonicznymi oraz big bandami, z Teatrem Dramatycznym i Rampa w Warszawie. Wykonuje autorskie kompozycje inspirowane polską muzyką ludową. Jest liderem jazz- folkowej grupy Enigmatik Quartet. Współpracował z takimi artystami jak: Urszula Borkowska, Janusz Bogacki, Magda Smalara, Anna Dereszowska, Krystyna Tkacz, Wiesław Pieregorólka,  Michał Rudaś,  Stanisław Sojka, Konrad Kucz, Katarzyna Dąbrowska, Anna Sroka-Hryń, Wojciech Borkowski.

Twórca muzyki orkiestrowej – „Divertimento hiszpańskie” i sakralnej „Kyrie Deus Genitor Alme”. W 2007 roku stworzył Studio 100 współpracujące z grupą doskonałych muzyków, dzięki którym możliwe jest realizowanie wszelkich najbardziej nieszablonowych projektów.

Jest producentem: 2010 Iman- Magda Navarrete - Agora, 2013 Changing - Michał Rudaś - Atma Music, 2014 Yanko - Enigmatik Quartet, 2015 Call Of Life - Marcin Swiderski, 2018 Mitton Festiwal - Katarzyna Gartner.

 

MATEUSZ DOBOSZ - kontrabas

 

   Mateusz Dobosz jest absolwentem Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie w klasie kontrabasu prof. Andrzeja Mysińskiego. Jako muzyk klasyczny zdobywał doświadczenie w Polskiej Orkiestrze Sinfonia Iuventus, Polskiej Orkiestrze Radiowej oraz uczestnicząc w międzynarodowych kursach mistrzowskich.

   Szczególnym zainteresowaniem darzy muzykę jazzową. Jako współzałożyciel i członek zespołu „Magnolia Acoustic Quartet” jest laureatem wielu nagród w dziedzinie muzyki improwizowanej: I miejsce na VI Europejskich Integracjach Muzycznych w Żyrardowie w 2010 roku, II miejsce na 33 Międzynarodowym Konkursie Młodych Zespołów Jazzowych Jazz Juniors w Krakowie w 2009 roku oraz Stypendium banku Société Générale.

   Mateusz Dobosz występuje na scenie jako kontrabasista i pianista. W latach 2010 – 2012 związany był z Teatrem Muzycznym „Roma”. Od 2009 roku na stałe współpracuje z Teatrem Żydowskim im. Estery Rachel i Idy Kamińskich w Warszawie, a od 2014 roku również z teatrami Krystyny Jandy – Teatrem Polonia i Och-Teatrem w Warszawie.

Jest członkiem zespołu "Nowy Stwór Mazowiecki" oraz współtwórcą "Vitis Music Sfera Festival" w Janowicach. 

 

SZYMON LINETTE - perkusja

 

Szymon Linette studiował w Akademii Muzycznej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Poznaniu,  w 2004 roku równolegle podjął naukę w Akademii Muzycznej w Katowicach na wydziale Jazzu i Muzyki Rozrywkowej. W roku 2005 przeniósł się do Warszawy gdzie kontynuował studia w Akademii Muzycznej, uzyskując tytuł magistra sztuki w roku 2008.

Jako perkusista współpracuje z wieloma zespołami, aktorami, wokalistami, teatrami, orkiestrami, oraz kompozytorami muzyki współczesnej, filmowej i telewizyjnej.

 

© 2019 Wszelkie prawa zastrzeżone przez Vitis Music Sfera
designed by bestudio.pl

Szanowni Państwo,

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą. W celu uzyskania dostępu do cennika prosimy o kontakt z Państwa opiekunem handlowym

Pobierz cennik